♥MIA♥

Nabírám do přátel zde!!
Hodnotím blogy zde!!!
Udělám rozhovor o vás a vašem blogu zde!!!!
Reklami piš sem!!

Květen 2018

Recenze Hráči se smrtí 2017

Neděle v 7:00 | romi |  Recenze
poster
Drama / Horor / Thriller / Sci-Fi
USA, 2017, 108 min
letos v kině
Děj: V mysteriózním thrilleru se skupina studentů medicíny snaží získat odpověď na otázku, zda existuje život po smrti. Opakovaně se dostávají do stavu klinické smrti, avšak stále nebezpečnější experimenty si na každém z nich vybírají svou daň... (csfd.cz)
HODNOCENÍ: i když už podobný film je a toto je ramek. Film se moc povedl a i herecké obsazení super :) pro mě Nina Dobrev(upíří deníky) filmu dávám 5 hvězd a doporučuji.
Trailer:

Výsledek obrázku pro hráči se smrtí 2017

Dovča 13.5-24.5

Středa v 7:00

Tak se tu mějte krásně budu mimo ČR v Egyptě. Jedeme po výletech a dobrdružstvím saozřejmě i odpočinku. Konečně zasloužené volno. Konečně jedu se svojí draou polovičkou. Dostala jsem to k 25 narozeninám co mám v červnu :)

PÁÁÁ a nezlobte!!

Výsledek obrázku pro egypt hurghada

12.5.2018 ROZLUČKA SE SVOBODOU

12. května 2018 v 7:00 | romi |  Témata
Výsledek obrázku pro rozlučka se svobodou

Rozlučka je mojí segry bude nas cca 10 nejaky hry, občerstvení, pedikerka a maserka :) tím že je těhule tak e to udělané v lehké verzi jinak by to bylo divoké :) Pak se to zakonci na večeři. Já budu zas vrchni cukrářka nemravného dortu. Též dělám jmenovka na trička též budeme dost sladený s trikama :)
Těšm se na svojí příští rok :)

Cukrárna Mlsarnička Tursko

9. května 2018 v 7:00 | romi |  Témata
Moje věčné cestovaní mě zatahlo do městečka Turko kousek od Kralup. Měla jsem okolo cestu a chvilka byla abych se zastavila na kávičku a dortík :) Navštívila jsme plno cukráren, ale tato mě velice okouzlila. Cukrarnička se nachází v ulici rodinných domů :) Vypadá to že si paní splanila svůj sen mít cukrarnu us ebe doma. Cukrárna je velice hezky sladěná a má venkovní posezení i když je zima mají tam tepelné ohřívaní :) Ceny jsou příznivé a obsluha úžasná. Dortíků je plno a je z čeho si vybírat :) tato cukrarnička byla i cašopisu za rok 2017. Více na jejich stránkách. Vřele doporučuji navštívit.

A CO VY A CUKRÁRNY?

Dovča u Křivoklátu

5. května 2018 v 7:00 | romi |  Fotky
Víkend 20-22.4 jsme si s kámoškou zaplatili pobyt pod hradem křivoklát :) Dovolená super i s vydařeným počasím více ve fotkách :)

Křivoklát

Rozhledna

U koněpruských jeskyní

Další rozhledna Velká Buková - pešky tam a zpět 6km

Zasloužený odpočinek :)

Svého prince na bílém koni již mám ♥

2. května 2018 v 20:17 | romi |  Témata
S mojím princem se známe jiz přes 9 let. Jak? Přes starou verzi internetové seznamky lide.cz, kde v té době jste si ještě mohli dát inzerát jak jste opuštění a hledáte spřízněnou duši.

Já tak udělala a doteď jsme spolu. Byl v rozpacích zda se se mnou sejit po pár dnech, ale nakonec šel a prý toho nelituje. Láska nám vydržela i přes naší školu a měnší rodinné komplikace a zdravotní problémy.

Jak jsem poznala že on je ten muj princ? Po pár dnech co jsme si psali a viděli usedl na svého bílého oře(kolo) a jel za mnou po dost frekventované silnici( za nepříznivích podmínek), aby se o mě postaral, když mi bylo nejhůř (nebyl řidičak a k nám autobusy moc nejezdí). Teď už má čtyřkolého stříbrného oře v dieslu ☺

Je to muj obrněný pric, který se za mě vždy postaví, ochrání mě a hlavně mě miluje takovou jaká jsem.
Jmenuje se ROMČA ♥

Děkuji že tě mám. Každá žena by potřebovala takového prince.

1.5 taky svátek

1. května 2018 v 7:00
Tak máme další svátek a to je svátek práce pro ty co mají normální praci tak nejsou já naštěstí na tento den nemam směnu ale i tak po 4 letech na me vyšlo volno na čarodejnice a 1.5 :) ale to je v článku předtím :)

Užijte si volno :)

Svátek práce nebo 1. máj je mezinárodní dělnický svátek, který se od roku 1890 slaví 1. května. Svátek zavedla v roce 1889 II. internacionála na paměť vypuknutí stávky amerických dělníků v Chicagu dne 1. května 1886, která vyústila v Haymarketský masakr a následné soudní řízení. V českých zemích se poprvé slavil v roce 1890 na Střeleckém ostrově v Praze.
(zdroj: wikipedie)
Výsledek obrázku pro svátek práce