Nabírám do přátel zde!!
Hodnotím blogy zde!!!
Udělám rozhovor o vás a vašem blogu zde!!!!
Reklami piš sem!!

Červen 2018

30.6 Mám narozeniny 25let

30. června 2018 v 7:00 | Romana |  Deník
Dnes v 21H večer jsem se narodila už mi bude 25 let nějak moc to letí :D pamatuji si 15 narozeniny :D jak se to mohlo takhle zvrnout rychle :) Ale je to dobrý furt ještě chatějí v krámu občanku :D a občas i na diskotéku :D

Asi budu věčně mladá :D

Dnešní den máme svatební párty segry takže se to vezme při jednou ještě k tomu dělám moderátorku tomboly :))

Související obrázek

27-30.6 Napilno

27. června 2018 v 7:00 | Romana |  Deník
Výsledek obrázku pro wedding
Ahoj všichni moje nepřitomnost bude dost velká na cely tyden jsem si vzala volno. Segra se mi vdává o víkendu a ja jsem vrchní cukrářka na svatbu :D takže toho budu mit plno, ale urcitě dodám fotky mojich výtvorů a též fotku mého outfitu na svatbu. Je to pojaté v přírode takže vše takové odlehčené.

ČEKÁ mě : 3 patrový svatební ovocný dort
50 muffinu (biloružové se srdíčky)
2x slaný dort

Zdá se toho malo ale kdyz jsem dělala zkouškový svatební dort 2 patrový tak me to zabralo celý den :DD
viz fotka 5kg
kytičky budou mit jiné

Zažehlený keratin do vlasu

24. června 2018 v 7:00 | Romana |  Recenze

Výsledek obrázku pro KERATIN zazehleníAhoj všichni ráda bych vás seznámila s touto metodou na vlasy. K čemu slouží, jak se postupuje a konečný výsledek :)

Tuto metodu jsem podstoupila z důvodu: 1)mojich zničených vlasu 2) k dlouhodobému narovnání vlasů.

Metoda zabrala cca 2h což jsem měla v ceně i zastřihnutí konečků. Konečně jsem objevila kadeřnici, která má praci koníčkem a zabavou a nedělá to jen pro peníze. Takže se k mojí vlasům chová šetrně a s úctou. Což múžu říct, že to je na dyl ale pro me vlasy lepší a šetrnější.

Jak to celé probíhalo: -2x mi umyla speciálním šamponem hlavu
- zastřihla a vyfoukala
- začla nanašet po pramínkách keratin gold
- po nanešení po celé hlavě začla opět fenovat (trochu smrdí či štípe oči či nos )
- po dukladném fenovani z mojich vlasů padal přebytečný keratin v podobě zlata :D pecka vlasy to schroupali na jedničku bylo vidět že jim to velice chybelo rychle to vcucli, prý jinak to trva dýl to fenování :D
- potom zehlení žehličkou na vysokem stupni když je vlas obalen tak aby pro větší učinek se zafixoval se zažehlý vyšším stupněm.

Udržba: Po této proceduře 2 dny nemýt až třetí den, kdyby nahodou jste zmokli tak vysusit fenem a vyžehlit a nic nemýt.
Potom už můžete vše zas normálně ale je jasné že čím vlasy budete zatěžovat tím víc se keratin vytrácí :(

Dále používaní kvalitnách šamponů balzámu a tež přípravek na tepelnou upravu i na fenování.
Dodoržuji tyto rady a vlasy jsou v plné kráse rostou nelamou se a vypadají dokonale.

U každého to vydrží jinak záleží jak vlasy trápíte (fen, žehlení, kulma)

Ceny řekněme že dost drahé, ale když máte dobré kontakty super cena :)

V žádnem případe nedělat sama či vecmi z drogerie !!!!

Kadeřnice mi zachránila vlasy a dost poradila se vším :) Děkuji Káťo

Fotka po a předtím :-O

Fotka s mojím novým tričkem s francouzkým napisem: POJĎ SI HRÁT

EGYPT - Káhira část 2

18. června 2018 v 7:00 | romi |  Dovolené
Fotky s návštěvy Káhiry

Ráno odjezd do Káhiry, která je vzdálená cca 490 km (během cesty bude přestávka cca 30 min). Prohlédnete si jeden ze sedmi divů světa - pyramidy v Gíze (vstup je povolen zdarma do pyramidy královny Hetepheres, Cheopsova pyramida cca 100 LE, Chefrenova cca 30 LE). Po pyramidách následuje pohled z pahorku na celé údolí a prohlídka Gízy je zakončena u Sfingy. Dále navštívíme institut papyru nebo parfumerii (dle časových možností), poté bude následovat oběd v místní restauraci. Program bude pokračovat v Egyptském národním muzeu (vstup do sálu s mumiemi cca 100 LE). Dle časových možností si můžete zpestřit závěr výletu projížďkou po Nilu (cca 25 LE). Návrat do hotelu v nočních hodinách. V ceně je zahrnut oběd (bez nápojů). Je možná i letecká jednodenní varianta výletu.

MUSEUM

komedie-akční
2018

Děj
Připravte se na druhý příchod Wade Wilsona alias Deadpoola (Ryan Reynolds). Možná s ním prožijeme okamžiky, kdy jako kuchař přežívá skoro smrtící hovězí útok a hned poté prahne po splnění svého velkého snu: stát se nejvyhledávanějším barmanem v Mayberry. A zároveň se chce vyrovnat s tím, že zcela ztratil chuť a snaží se tedy znovuobjevit správné životní koření. Pátrá i po nějakém nestabilním kondenzátoru, bojuje s nindži i japonskou jakuzou a vzdoruje smečce sexuálně agresivních čoklů. Deadpool také vyráží do světa, aby objevil pro něj významné životní body: rodinu, přátelství, novou chuť prožívat dobrodružství a také, aby si zasloužil vytoužený hrneček s nápisem "Nejlepší milovník na světě". Nebo taky ne. Deadpool je zkrátka chlapík mnoha tváří, byť by ta jeho pravá, ukrytá pod maskou, je pěkně hnusná. Ale za to nemůže. Což ovšem neplatí o jeho hodně černém smyslu pro humor a netradičním přístupu k superhrdinským pravidlům fair play.(CinemArt)

HODNOCENÍ: Naprosto nadšená. Dvojka je mnohem lepší než jednička. Pro děti nevhodné :D plno sprosťáren a krvák ale taky plno srandy :D Úžasný herec ♥ a plno narážek na různé filmy a postavy( Tanos, Green Lantern, Logen aj.)
doporučuji :)))

Náš hotel a okolí 1 část

9. června 2018 v 7:00 | romi |  Dovolené
Fotky jsou z prvního dne, kde bych vám ráda ukazala náš hotel a jeho okolí (pláž, moře, bazén viz fotky)

Dálší články budou fotky z výletu, celkem za tech 12 dnu jsme absolvovali 5 výletu bylo to náročné ale stálo to za to.
(Luxor, Kahira, Delfín show, Oasis Safai, Ponorka)
Koncový článek budou fotky darečku pro rodinu a pro sebe :)

Dovču jsem dostala k 25 narozeninám vybíral přítel a jelo se do Egypta hlavně kvůli výletům :)

Hotel se nacházel přímo v Hurghadě takže nakupní možnosti kousek a prochazek plno ale my neměli moc času :)

Byli jsme ve 2 patře v přízemí byli krámky jako (lékarna, parfumerie, oblečení, kabelky aj.) Animační program super, petang, zumba, aqua aierobic, šipky a vždy večer byla show. (fakír show, místní tance, miss hotelu aj.
Měli jsme all inclusive ochutnala jsem plno jejich místních jidel dortíku a zajímavé drinky.
Kdo si myslí, že nepřibere na dovče je na omylu :D

Na pokoji nám vždy uklízeč nechal menší dareček na posteli (labuť, srdičko, hada aj z ručníků :) " vždy měl Bakšiš (díško) "
Na hotelů bylo i dost čechu ale především vedli Rusové ( jejich chovaní děs!!)

Ja moc nehovořící bytost anglicky jsem se i tak domluvila rukama nohama a lehce přihodila němčinu :D
12 dnů bohatě stačilo a my se nemohli dočkat domů :)
Místní chlapi by si mě hned brali pod svá křídla :D přítel mě branil, hned plno velbloudů nabízeli :D(nemaj rádi moc hubený a plochy :D

Výhled s pokoje

CCA 200m moře od pokoje

Na dovču jsem letěla večer po rozlučce se svobodou :)

Změna květen

5. června 2018 v 7:00 | Romi |  Fotky
Tak jsem to dlouho nevydržela a zas mam jine vlásky. Posuďte sami co se vam libi víc.

Pred

Teď (ombre ale az mi porostou vlasy bude to ono)

2.6.2018 dětský den

2. června 2018 v 7:00 | Romi |  Deník
2.6 jdeme pomahat od prace na dětský den.Dobrovolnice do stánku s občerstvením. Tematika je pohádkové postavičky. Ja mám kostým karkulky a Kamca za vlka. Pro deti plno her a sladkosti navíc je to i s otevírací den spojili to dohromady.